Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb osób odwiedzających.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki.
Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Chcesz wiedzieć więcej, zapoznaj się z naszą polityką prywatności
Zamknij
  • Oferta Dla Ciebie
  • Oferta Dla Firm
  • Oferta Dla Rolników
  • Oferta Dla Wspólnot Mieszkaniowych
Bankowość mobilna
Bankowość dla Najmłodszych
Przejdź do: Archiwum
 
03.09.2015

Stabilni i silni w Grupie BPS

Stabilnie w Grupie BPS

359 Banków Spółdzielczych z całej Polski (64% sektora bankowości spółdzielczej) zrzeszonych jest z Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A., tworząc wspólnie Grupę BPS. Rola Banku BPS polega na wspieraniu Banków Spółdzielczych w ich działalności. Bank BPS posiada także swoją sieć sprzedaży, dzięki której prowadzi działalność komercyjną.

 
02.04.2020

KOMUNIKAT O OGRANICZENIACH W OBSŁUDZE KLIENTÓW

 

Szanowni Państwo,

w trosce o zdrowie Państwa i naszych Pracowników wprowadziliśmy zamiany
w obsłudze Klientów. Pomiędzy godz. 10.00 a 12.00 w Oddziałach naszego Banku obsługujemy tylko osoby powyżej 65. roku życia. W tym czasie nie będziemy obsługiwać pozostałych Klientów. Osoby poniżej 65. roku życia zapraszamy w pozostałych godzinach pracy naszych placówek.

Wewnątrz Oddziału może przebywać ograniczona liczba Klientów w zależności od liczby stanowisk obsługi w danej placówce.

W przypadku wizyty w Oddziale prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości
2 metrów od pozostałych Klientów.

Zachęcamy do ograniczenia wizyt w Oddziałach Banku i wykonywania przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej.

 

 

 

 

 

 
17.03.2020

UWAGA NA WYŁUDZENIA „NA KORONAWIRUSA”

Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.

 

Jak działają oszuści?

  • Używają komunikatów i fałszywych informacji związanych z epidemią koronawirusa. Podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne.
  • Wysyłają wiadomości SMS, w których zawarte są linki prowadzące do fałszywych stron. Celem tego jest wyłudzanie loginów i haseł do bankowości internetowej, a także kodów autoryzacyjnych dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców.
    W niektórych przypadkach linki mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia klienta, na którym otrzymał wiadomość. Powołują się na działania Rządu, Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) lub powszechną akcję szczepień ochronnych.
  • Przejmują konta np. na Facebooku, a następnie proszą naszych znajomych o przelanie pieniędzy powołując się na swoją nagłą trudną sytuację.

 

Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności! Ponadto, ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia
w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

 

Pamiętaj, że:

  • jedynymi i prawdziwymi źródłami informacji są komunikaty przekazywane przez służby lub/i zamieszczane na oficjalnych stronach internetowych. Na bieżąco komunikaty przekazują również przedstawiciele władz państwowych
  • sprawdź w pasku przeglądarki, czy adres internetowy, na który się logujesz do bankowości internetowej, zgadza się z adresem strony Twojego banku. Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym swój bank
  • zawsze czytaj bardzo uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym.

 

Więcej informacji o wyłudzeniach na stronie Związku Banków Polskich pod linkiem:

https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Uwaga-na-oszukancze-ogloszenia-zwiazane-z-epidemia-koronawirusa

 

 
14.03.2020

Raport dostępności API PSD2

Zgodnie  z  wymaganiami  określonymi  w  art.  32  ust.  4 Rozporządzenia  Delegowanego
Komisji (UE) 2018/389 z dnia 27.11.2017 r.
uzupełniającego dyrektywę Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2015/2366 (Dyrektywa PSD2) Bank Spółdzielczy w Pieńsku prezentuje raport dostępności interfejsu PSD2 oraz systemu bankowości internetowej.

 
12.03.2020

KOMUNIKAT

W związku z zaistniałym zagrożeniem epidemiologicznym związanym z rozprzestrzenianiem się koronowirusa SARS-CoV-2., zwracamy się z prośbą o – w miarę możliwości – odroczenie załatwiania spraw w placówkach Banku Spółdzielczego w Pieńsku.
 
Zapewniamy, że Bank Spółdzielczy w Pieńsku pracuje normalnie i jest do Państwa dyspozycji w każdej sprawie, niemniej jednak zmniejszenie intensywności osobistych kontaktów przyczyni się do ograniczenia możliwości rozprzestrzeniania się wirusa i wywoływanej przez niego choroby.
 
Zachęcamy do:
➡️Korzystania z bankowości elektronicznej i mobilnej (przelewy, lokaty)
➡️Korzystania z kart płatniczych do wypłat gotówki w bankomatach (lista bez prowizyjnych bankomatów znajduje się na stronie https://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty)
➡️Płacenia kartami w placówkach handlowych szczególnie korzystanie z funkcji zbliżeniowej.
➡️ Kontaktu telefonicznego z pracownikami Banku w sprawach informacyjnych lub doradczych (75 77 86 484).
 
 
REKOMENDUJEMY:
Stosować zalecenia i środki ochronne przeciwko koronawirusowi wywołującemu chorobę COVID-19.
Informacje na stronie: https://www.gov.pl/web/koronawirus/porady
 
Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czynienia.
Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.
 
 
Zarząd Banku Spółdzielczego w Pieńsku
 
10.03.2020

aplikacja mobilna dla użytkowników systemu iOS

Szanowny Kliencie,

informujemy, że każdą operację wykonywaną w systemie bankowości internetowej możesz teraz zatwierdzić szybko, bezpiecznie i wygodnie za pomocą Aplikacji mobilnej.

Nie czekaj na SMSy, skończ z przepisywaniem haseł.

 

Aplikacja jest już dostępna dla użytkowników systemu Android w sklepie Play pod nazwą Nasz Bank: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.novum.mobile2&hl=pl.

Aplikacja dla użytkowników systemu iOS dostepna jest do pobrania w AppStore pod nazwą BS Pieńsk

W aplikacji możesz skorzystać z usług banku. Wybierz, to co wygodne i bezpieczne. Nie czekaj, pobierz aplikację


Zapraszamy do korzystania z naszej oferty.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Bankiem pod numerem: (75) 778 64 84.