Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb osób odwiedzających.
Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki.
Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Chcesz wiedzieć więcej, zapoznaj się z naszą polityką prywatności
Zamknij
  • Oferta Dla Ciebie
  • Oferta Dla Firm
  • Oferta Dla Rolników
  • Oferta Dla Wspólnot Mieszkaniowych
Bankowość mobilna
Bankowość dla Najmłodszych

 

Przedstawiamy aplikacje mobilną systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w PieńskuNasz Bank.

Umożliwia ona swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.

Aplikacja Nasz Bank umożliwia również autoryzację mobilną. Jest to nowy sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej.

Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? - Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki.

Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

 

Pierwszoplanowe funkcje aplikacji Nasz Bank:

  • swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na rządzeniach mobilnych,
  • wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
  • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
  • lista rachunków, lokat, salda, informacje,
  • lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
  • historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
  • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US, sm@rt wypłata (operacje realizowane w bankomacie bez karty),
  • przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
  • logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
  • wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla banku i klienta),
  • mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
  • geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek banku),

 

Korzyści klienta:

  • mobilność – natywna aplikacja dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety,
  • dostęp do usług banku 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas,
  • wygodna kontrola środków na rachunkach,
  • wygodna mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej.

 

Instalacja i uruchomienie

Aplikacja Nasz Bank jest elementem systemu bankowości internetowej banku. Przeznaczona jest dla klientów, będących użytkownikami systemu bankowości internetowej.

Pełne uruchomienie wymaga instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym klienta (smartfon, tablet) i przeprowadzeniu procesu aktywacji zgodnie z instrukcją (komunikaty wyświetlane w aplikacji podczas pierwszego uruchomienia i konfiguracji profilu użytkownika).

Aplikacja Nasz Bank dostępna jest dla urządzeń z systemem iOS oraz systemem Android. Można ją pobrać odpowiednio w sklepie AppStore i Google Play.

 

Nasz Bank